torsdag 14. juni 2012

Løsningen på vår nattbleieproblematikk. Endelig. BBH night + ImseVimse sperrelag.

Da har jeg over litt tid testet ut og fått kjøpt inn (brukt) 4 stykk BabyBeeHinds night  størrelse Large. Det er den største størrelsen og skal passe fra barnet er 10,5kg. LilleFarten er 1 år og veier bare 9,5kg, men bleia passer fint for det. En av damene jeg kjøpte en av bleiene av sa at bleien var for liten da hennes sønn var 2 år, 13kg og 94cm lang. Så vi får se hvor lenge LilleFarten kan bruke dem da. Her er bilde av LilleFarten i bleia uten sperrelag.
BabyBeeHinds night str. Large. Bakfra. LilleFarten er ca. 11 mnd og 9,5 kg

BabyBeeHinds night str. Large. Forfra. LilleFarten er ca. 11 mnd og 9,5 kg




Et problem i begynnelsen da jeg testet ut bleiene, var at det ble lekkasje. Men dette var fordi jeg ikke hadde store nok sperrelag. Jeg brukte en FuzzyBunz lommebleie str. Large som trekk, og det var i minste laget. Ergo lekkasje.
BabyBeeHinds night str. Large med FuzzyBunz lommebleie str. Large som trekk. Trekket er i minste laget så vi fikk lekkasje nede ved låret. Forfra.

BabyBeeHinds night str. Large med FuzzyBunz lommebleie str. Large som trekk. Trekket er i minste laget så vi fikk lekkasje nede ved låret. Bakfra.




Satset derfor og kjøpte derfor 3 stykk ImseVimse sperrelag str. SLarge str. 13+ kg. Disse er kjempestore og i største laget for LilleFarten, til og med utenpå BBH night bleia, men de holder tett og fungerer helt bra med ingen lekkasje om natten. Deilig å slippe å være nervøs for at det skal bli vått i sengen. Her følger bilder av LilleFarten i farta med nattbleia på. Han kan stå når han holder seg i bordet e.l. men han kan ikke gå, for det går mye raskere å krabbe :-)





Dette er de tre Imse Vimse 13kg+ sperrelagene jeg har kjøpt. 1 stykk Organic, 1 stykk soft, og 1 stykk vanlig bomull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar