torsdag 22. mars 2012

Nye erfaringer med ptit blåkant innlegg

Nå er LilleFarten 10mnd gammel og noen netter nå har jeg erfart at det er litt lekkasje igjen. Ikke mye altså, men litt. Jeg har jo frem til nå (fra han var ca. 6 mnd) hatt et stort mikrofiberinnlegg og et ptit blåkant innlegg i bleia, og det har holdt tett. Tenkte at nå må jeg skifte taktikk igjen, siden det nå har blitt lekkasje igjen et par netter. Det jeg nå har prøvd er 2 ptit blåkant innlegg i bleia. Det ene brettet i 2 og det andre i 3. (Jeg har alltid mest innlegg foran der hvor tissen er, siden LilleFarten jo er gutt...)

Konklusjon: Etter en natt med 2 ptit dessous blåkant innlegg har vi altså ikke hatt noen lekkasje. Håper at det vil fortsetter slik. Må nok snart bestille flere ptit innlegg da, for jeg har jo bare 8 stykk. (Skal oppdatere dersom det blir lekkasje igjen og vi må nok en gang endre taktikk. )

2 kommentarer:

  1. Har lest at det er så mangen som bruker desse innleggene, hvor kjøper du dem?

    SvarSlett
  2. Jeg har kjøpt dem på www.babykind.co.uk. Du får 4 stykk der til under 200kroner. og så er det 2£ i frakt (ca20kr). http://www.babykind.co.uk/pocketnappyinserts.htm#bambooinsert Jeg bestilte 4 stk i to omganger så jeg har totalt 8 stk. Tror jeg kommer til å bruke dem på dagtid når LilleFarten begynner i barnehagen. De holder jo ikke til natten lenger nå som lilleFarten er 11mnd. Lurer på om jeg må kjøpe flere da. Men frem til nå har det holdt glimrende om natten.

    SvarSlett