fredag 23. desember 2011

P'tit Dessous blåkant innlegg, erfaringer.

Endelig har P'tit blåkantinnleggene kommet! Det tok litt mer enn 2 uker før de kom. Jeg bestilte dem på http://www.babykind.co.uk. Jeg har begynt å bruke dem med en gang. Jeg har lest at de må vaskes 5 ganger minst før de suger optimalt.

Likevel, jeg har nå brukt et ptit innlegg brettet 3 ganger sammen med et stort BumGenius mikrofiber innlegg og det er ikke noe lekkasje enda. Selv ikke den natten lilleFarten sov fra klokken 19 til klokken 9, var det lekkasje. Og det selv om jeg ikke hadde vasket innlegget i det hele tatt.

Skal oppdatere dersom det blir noen endringer i erfaringene. Her er bildet av et av innleggene jeg fikk:

2 kommentarer:

  1. Dette er definitivt favorittinnlegget mitt! Bruker de stort sett alene i barnehagebleiene.

    SvarSlett
  2. Har brukt innleggene i 2 uker nå om natten og ingen lekkasjer så langt. Jeg er veldig fornøyd så jeg har bestilt 4 til.:-)

    SvarSlett